Er zitten geen producten in uw winkelwagen. Misschien is het artikel dat u had gekozen uitverkocht.
Klachtenafhandeling
TaxusTopper streeft naar 100% klanttevredenheid. Wij zullen uw klacht dan ook altijd serieus nemen en direct actie ondernemen. Voor het indienen van een klacht dient u onderstaand klachtenformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar [email protected].
LET OP: In het geval de kwaliteit van uw Taxus Baccata niet naar wens is (uw klacht valt onder de noemer defect of schade), verzoeken wij u om een digitale foto hiervan aan te leveren.
KLACHTENFORMULIER (PDF-BESTAND)
Binnen 2 werkdagen, na ontvangst van een volledig ingevuld klachtenformulier (en in het geval van een klacht onder de noemer defect of schade inclusief een digitale foto), neemt een medewerker van Taxus Topper contact met u op.
Contactgegevens TaxusTopper
TaxusTopper.nl
Monseigneur Geurtsstraat 74A
5823 AG Maashees
0478 - 700 537
[email protected]
Klacht melden bij het Europees ODR platform
We raden u altijd aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.